maandag 20 december 2010

De eerste nacht

De eerste nacht ging bovenverwachting goed.
Gisteravond had ik al rond 19 uur de waterbak weggehaald (Yola toch zoeken want "hij stond toch echt HIER?)
Boven hadden we een kleine bench neergezet,  die we van Jet gekregen hebben.
Maar eerst even met Gerrit op het grote bed spelen.Want over een paar dagen mag ze nooit meer boven komen.
Daarna is ze heerlijk op haar eigen kussentje, met haar eigen knuffel en haar eigen nestdeken in de bech gaan slapen.
Ik had een deken over de bech gegooid voor de warmte EN voor het donker zijn.
Ze is vanacht 3x wakker geweest, en dan deed ik mijn vingers door de tralies en ze sliep zo weer.Ze heeft niet gejankt of gehuild of zo. De Ideale Hond (sorry hoor, baasjes van broers en zusjes. Wij hebben de leukste)
Voor vanmorgen hadden Gerrit en ik het ook goed afgesproken. Gerrit moet er toch om 6 uur uit, hij zou snel zijn kleren aan doen en met de hond mee naar buiten. Ik zou ondertussen (veel langzamer) de kleren aan doen en ook naar beneden gaan.
Zo gezegt zo gedaan. Maar............
Dan is hij zijn klompen kwijt en hij moet nog een jas aan en..........
Yola had ondertussen al lang op de  plavuizen van de gang geplast. Ja Duh LOGISCH. Met zo'n pup weet je dat het snel moet.
Dus hij toch maar even naar buiten maar snel weer naar binnen waarna Yola (nog voor Gait zijn jas uit had) een drolletje draait in de kamer............ (een mooie stevige, dat wel).
Gait heeft dus vanmorgen geleerd dat sommige dingen snel moeten gaan maar dat je buiten even de tijd moet nemen. Een leer voor morgen.
Ze heeft ondertussen ook al gegeten. Omdat ze iets diaree had, krijgt ze haar brokjes, vermengd met gekookte rijs met gemalen kip.  En ze vind het heerlijk!
Ondertussen is het bijna 7 uur 's ochtends en Yola heeft al weer een plekje uitgezocht om te slapen.
Ik doe haar in de bench en ga zelf maar even op de bank liggen. Het is me eigenlijk nog veel te vroeg.
tot blogs
Diana


















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten