zondag 26 december 2010

Gezellige dagen

wat hebben we samen heerlijke dagen gehad.
Yola doet het zo goed bij ons. Ze maakt 's nachts een ruk van ongeveer 8 uur. Kijk, daar is mee te leven.
En ik was vergeten dat je van een pup leert opruimen.
Dit was de oplader van de gsm van Imke
En ook de placemat waar de waterbak opstaat................. aangevreten...........
Leuk he? een jonge hond!!
Eerste kerstdag is ze meegeweest naar mijn ouders. Daar was het helemaal feest.


Ze hadden ivm de gladigheid Yola nog niet gezien en mijn moeder is helemaal gek met haar

We hadden ook pakjesmiddag. Sinterklaas was verhinderd dit jaar en had de kerstman gevraagd iets te komen brengen. Ook voor Yola zat er veel in de mand
En omdat er met haar neus niets mis is, had ze dat snel door.
We hebben ons goed vermaakt en Yola heeft heerlijk met onze Bo en Heiko (van mijn ouders)
Veel gespeeld, wij hebben heerlijk gegeten en daarna heerlijk bij Gait geslapen


Vanmorgen moest ik even weg en ze was bijna teleurgesteld dat ze niet mee mocht in de auto. Goed teken!
Vanmiddag kreeg ze visite!!!!!!!!! Jet en Ko hadden de kinderen (inmiddels ook al lang volwassen) op visite en hun pup Bo (hierna noem ik haar kleine Bo)kwam even met Yola spelen.
Kleine Bo is 5 maand en zo snel als de wind



Ze hebben heerlijk gespeeld!
Kleine Bo moet zeker nog eens terugkomen!!! Yola was kapot! maar dol gelukkig, zo hoort het toch??

Yola is hier nu een week, en ze word met de dag ondeugender. Ze luisterd best wel goed naar mij. Nu nog naar Gerrit. Hij liet haar vanacht uit om 12 uur en tja, Yola was druk.
Een zwarte hond die niet bang is in het donker  en soms geen zin heeft in luisteren, zonder riem,in de zwarte nacht. Het heeft wel even geduurd voordat Gait Yola terug gevonden had.
hihiihihih daar leert Gait ook van. Arnout weet het ondertussen, die laat haar alleen uit aan de riem. Zo weet je zeker dat ze je niet ontglipt.
Met het eten gaat het trouwens ook ontzettend goed. Yola neemt normaal een snoekduik in haar voerbak om alles in no-time op te eten. En omdat ik denk dat het een dominante tante is, wil ik hier goed de regie houden. Dus ik ga op de grond zitten, doe eten in de bak, houd Yola op afstand (EH, EH) En pas als ze niet gefixeerd is op het eten mag ze het hebben. De eerste keer dat ik dat deed duurde het wel een kwartier, maar nu gaat het gewoon erg goed.
Tuurlijk is ze nog niet zindelijk. Maar als wij met zijn alleen een beetje opletten gaat het gewoon erg goed. Minder als 1 ongelukje per dag.

wat een werk zo'n pup. Wat een geld zo'n pup. Wat een liefde en vreugd zo'n pup.

tot blogs

1 opmerking:

  1. Dat ziet er goed uit! Wat fijn dat het zo goed gaat met Yola en met jullie! Zo te lezen socialeert ze behoorlijk.
    Bij ons loopt het ook prima. Inderdaad continu opletten dat de snoeren e.d. heel blijven ;) Gisteren was er een hardloopwedstrijdje op het strand en is ze mee geweest. Kennis gemaakt met drukte, wat harde muziek (vond ze maar niets) en even ruiken aan het strand. Dat gaat voor de zomer wel goed komen denk ik :)
    Het regelmatige loopje vind ze niet altijd leuk. Voordat dat we de straat uit zijn, zijn we wel een kwartier verder. Op een gegeven moment gaat ze daarna wel spontaan mee. Ik denk dat ze haar vertrouwde omgeving niet zo graag verlaat. Ze kan al op commando zitten en liggen en bij Maringe geregeld apporteren. Leuk hoor, ze doet erg haar best!

    BeantwoordenVerwijderen