donderdag 13 januari 2011

Wat wil ik Yola allemaal leren?

Op dit moment zijn we erg bezig met wat Yola allemaal moet kennen.
Tuurlijk moet ze weten waar ze mag plassen en poepen. Maar ze moet weten dat Ik Roedelleider ben. Ik bepaal wanneer en waar ze mag eten.
Komen op commando.

Zitten op commando (en gebarentaal)
Liggen op commando (en gebarentaal)
vooruit lopen op commando (en gebarentaal)
Af op commando
Niet springen
Goed weten wat NEE is
Geen eten aanpakken uit mijn linkerhand, wel  uit mijn rechter
Luisteren naar de bel die bij de achterdeur hangt
Netjes (aan de riem) naast mij lopen
Het erf NIET af zonder mijn toestemming.
Goed aporteren


Imke wil haar leren om kusjes te geven. ;)

hele waslijst. Waarom ik dit allemaal opschrijf? Zodat ik het mezelf kan blijven herinneren.
Wil ik haar nog meer leren? Ik weet het nog niet.
Het is best veel als ik het zo opschrijf. Maar ze kan ook al veel.
Maar omdat tekst alleen zo saai is, ook nog een paar mooie foto's van Yola











Geen opmerkingen:

Een reactie posten