maandag 31 januari 2011

Familiebezoek!!


Zondag 30 januari zijn  fokker Wendie en haar man even op bezoek geweest. Ze hebben de stamboom gebracht en hadden moeder Noa en  zus Imke bij zich.

Zo leuk om elkaar weer te zien!! Imke en Yola zijn qua karakter erg verschillend volgens mij. Imke is veel rustiger. Maar ze hebben gespeeld en gespeeld!!!! Heerlijk. En wat lijken onze Bo en Noa (moeder van Yola ) veel op elkaar!! Tuurlijk hadden we al Noa al wel gezien, maar als je ze bij elkaar ziet. Zo leuk!


En de kleintjes maar spelen, spelen en spelen. GEWELDIG. Yola heeft een iets ander gezicht als Imke en iets kleinere oren. Maar veel verschil zit er niet in. Volgens mij zitten Wendie en ik qua opvoeden redelijk op één lijn. We weten beide goed wat we willen en kennen ook onze zwakke punten. Dat is een goed iets. Als je je zwakke punten niet kent dan kom je nergens volgens mij.

Toen ze hier de koffie en thee op hadden,  zijn ze richting Gronau gereden om vader Aiden op te zoeken.
Ook daar heb ik een foto van gekregen.
hieronder Vader Aiden
en vader en moeder samen 
Wat een mooie dieren he? Ik vind het echt geweldig.
 Hieronder nog een paar foto's van Imk en Yola


hier zitten de dames te wachten op een snoepje van mij.



en  hier eentje van Imke en Nadie (bergambacht) Ook een zusje.


Als ik dit zo allemaal zie dan twijfel ik. Wil ik ook fokken met Yola? Het is wel ontzettend leuk. Maar ja, als ik ga fokken dan wil ik het goed doen. Dus incl. alle dure onderzoeken, en alles wat er bij hoort. Is me dat allemaal waard? Of ben ik verstandig en laat ik Yola steriliseren rond haar 1e verjaardag?
Ik weet het allemaal nog niet. Ik mag en kan nog even nadenken gelukkig.
Ik wil in elk geval naar de Reünie die Wendie wil organiseren ergens in Juni. Lijkt me echt leuk. Vader Aiden wil dan ook komen. Dan heb je daar een stuk of 10 zwarte labjes bij elkaar. FEEST.


tot blogs


1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke foto's en wat leuk om op afstand met elkaars honden mee te genieten. We hopen Imke ook gauw live te ontmoeten (en Wendie en Noa natuurlijk) maar zijn erg benieuwd of de zusjes op elkaar lijken. Onze Bobbee heeft net haar laatste plas weer gedaan en ligt weer in haar bench. Voor osn dus ook hoog tijd om te gaan slapen!

    BeantwoordenVerwijderen